Klachten

Geboortekaartjes


We begrijpen het dat het heel erg vervelend is wanneer je kaartjes niet naar wens zijn. Afhankelijk van je klacht zullen we altijd een passende oplossing bieden. (Let op: foutieve kaarten mogen alleen in overleg naar ons retour gezonden worden.) Je kunt je klacht mailen naar info@hetuilennestje.nl, mail ook altijd een foto (of meerdere foto’s wanneer het meerdere kaarten betreft) mee van het kaartje waarop je klacht duidelijk zichtbaar is. Als je een klacht hebt, willen we je vriendelijk verzoeken de kaarten nog niet te versturen. Klachten die binnenkomen nádat de kaarten zijn verzonden kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

Mocht je een klacht hebben naar aanleiding van een foutje van de drukker, en deze klacht is gegrond, dan zetten wij direct een herdruk voor je in gang. Bij een herdruk worden er geen financiële vergoedingen gegeven.

Mocht je zelf een typefout hebben gemaakt of bepaalde informatie niet goed op de kaart hebben gezet, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Wij bieden hiervoor geen herdruk.

Wanneer je denkt dat je aantallen te kort komt, zorg er dan altijd voor dat je eerst de ontvangen aantallen overal van weet. Het kan soms lijken dat je te weinig enveloppen hebt ontvangen, maar in werkelijkheid heb je dan te veel kaarten gratis ontvangen. De enveloppen worden zorgvuldig met de hand per order afgeteld.

Het kan voor komen dat de kleur van de geboortekaartjes net iets anders is dan de kleur van de proefdruk. Dit komt doordat de proefdruk en de oplage niet tegelijkertijd zijn gedrukt. Dit komt door de temperaturen en het tijdsverschil in de machine.


Raambord, tuinbord, raamsticker of vlag


Wanneer je een klacht hebt over een raambord, tuinbord, raamsticker of vlag mag je dit mailen naar info@hetuilennestje.nl. Stuur altijd een foto mee waar op je klacht duidelijk zichtbaar is. Indien je klacht gegrond zullen we direct een herdruk in gang zetten. Bij een herdruk worden er geen financiële vergoedingen gegeven.

Mocht je zelf een typefout hebben gemaakt of bepaalde informatie niet goed opgegeven hebben, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Wij bieden hiervoor geen herdruk.

Schade door eigen gebruik, bijvoorbeeld bij het niet verwijderen van het raambord bij extreme wind of verkleuring nadat het raambord vele maanden heeft buiten gehangen, wordt niet vergoed.