We begrijpen het dat het heel erg vervelend is wanneer je kaartjes niet naar wens zijn. Afhankelijk van je klacht zullen we altijd een passende oplossing bieden. (Let op: foutieve kaarten mogen alleen in overleg naar ons retour gezonden worden.) Je kunt je klacht mailen naar info@hetuilennestje.nl, mail ook altijd een foto (of meerdere foto’s wanneer het meerdere kaarten betreft) mee van het kaartje waarop je klacht duidelijk zichtbaar is. Als je een klacht hebt, willen we je vriendelijk verzoeken de kaarten nog niet te versturen. Klachten die binnenkomen nádat de kaarten zijn verzonden kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
Mocht je een klacht hebben naar aanleiding van een foutje van de drukker, en deze klacht is gegrond, dan zetten wij direct een herdruk voor je in gang. Let op: bij een herdruk worden er geen financiële vergoedingen gegeven.
Typefout?
Mocht je zelf een typefout hebben gemaakt of bepaalde informatie niet goed op de kaart hebben gezet, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Wij bieden hiervoor geen herdruk. Wel geven wij je een korting op je nieuwe bestelling. Neem allereerst contact met ons op info@hetuilennestje.nl
Aantallen te kort?
Wanneer je denkt dat je aantallen te kort komt, zorg er dan altijd voor dat je eerst de ontvangen aantallen overal van weet. Het kan soms lijken dat je te weinig enveloppen hebt ontvangen, maar in werkelijkheid heb je dan te veel kaarten gratis ontvangen. De enveloppen worden zorgvuldig met de hand per order afgeteld en gaan pas in het pakket als de aantallen kloppen. Wanneer je een paar kaarten extra hebt ontvangen, dan kun je daar enveloppen voor bijbestellen.
Net iets andere kleur?
Het kan voor komen dat de kleur van de geboortekaartjes net heel iets anders is dan de kleur van de proefdruk. Dit komt doordat de proefdruk en de oplage niet tegelijkertijd zijn gedrukt en uit een verschillende batch komen. Dit is meestal een licht kleur verschil. Dit komt door de temperaturen en het tijdsverschil in de machine. Dit is een vaststaand gegeven in de wereld van drukwerk.
Wanneer je een klacht hebt over een raambord, tuinbord, raamsticker of vlag mag je dit mailen naar info@hetuilennestje.nl. Stuur altijd een foto mee waar op je klacht duidelijk zichtbaar is + een foto van de doos. Indien je klacht gegrond zullen we direct een herdruk in gang zetten. Bij een herdruk worden er geen financiële vergoedingen gegeven.
Typefout?
Mocht je zelf een typefout hebben gemaakt of bepaalde informatie niet goed opgegeven hebben, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Wij bieden hiervoor geen herdruk. Wel ontvang je een korting op je nieuwe bestelling.
Schade?
Schade door eigen gebruik, bijvoorbeeld bij het niet verwijderen van het raambord bij extreme wind of verkleuring nadat het raambord vele maanden heeft buiten gehangen, wordt niet vergoed.
Raamborden kunnen niet zomaar van het raam vallen. Wanneer dit wel gebeurd is het raam niet goed ontvet voordat het raambord is aangebracht, waardoor er vuil op de plakstrips komt en de plakstrip niet meer fungeert. Ook is het belangrijk dat de strips goed aangedrukt zijn op het raam!
Tijdens drukke periodes van het jaar kan het zijn dat je pakket vertraging oploopt. Houd er daarom rekening mee dat je pakketje wat langer onderweg is.
We raden je aan om tijdens deze periodes je kaartjes op te laten halen. Maak hiervoor altijd eerst een afspraak met ons via info@hetuilennestje.nl
Let op: raamborden, tuinborden, vlaggen, raamstickers, welkomstborden en kraambezoekboeken kunnen niet worden opgehaald omdat we dit drukwerk uitbesteden aan een andere drukkerij.
We hopen op je begrip dat wij er geen invloed op hebben als je pakket vertraagt is bij de post. Wanneer het pakket eenmaal is afgegeven is het aan de post om het pakket te bezorgen. Er worden geen (financiële) compensaties gedaan wanneer de kaartjes later aankomen.
Drukke periodes van het jaar die ieder jaar terug komen:
*Einde zomervakantie - wanneer alle schoolboeken worden verzonden naar de middelbare scholieren en het voortgezte onderwijs.
*Black Friday - wanneer veel bedrijven kortingen bieden worden er extra veel pakketten verzonden.
*Rond 5 december - wanneer iedereen zijn cadeautjes online bestelt voor Sinterklaas.
*Rond de kerst, de hele decembermaand - wanneer iedereen zijn kerstcadeaus laat versturen.
Let op: tussendtijds kan er onverhoopt ook extra drukte optreden bij de post waardoor je pakketje langer onderweg kan zijn. Hiervoor kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld.
Goed te weten: Wij doen áltijd ons uiterste best om jouw order z.s.m. te drukken en versturen!